I. DEFINITII SI TERMENI
24GSM.ro – este denumirea comerciala a S.C. INNO 3D Solution S.R.L., persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Bucuresti, Strada Ghimpati, Nr. 15, Sector 4, avand numar de ordine in Registrul Comertului J40/15552/2006, cod unic de inregistrare fiscala RO19068015.
Vanzator – 24GSM
Cumparator – poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica sau orice entitate juridica care isi face un Cont in Site si efectueaza o Comanda.
Client – poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre 24GSM (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre 24GSM si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui Cont.
Utilizator – orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica inregistrata pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii.
Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi fiscale, garantii Bunuri, etc.). Utilizatorul este responsabil si se va asigura ca toate informatiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete si actualizate.
Lista de preferinte – sectiunea din Lista de preferinte in care Cumparatorul/Utilizatorul poate adauga Bunuri sau Servicii pe care doreste sa le urmareasca in vederea unei eventuale achizitii si pe care, ulterior, le poate sterge sau le poate adauga in cosul de cumparaturi („Cosul meu”).
Listele pot fi:
Publice: orice Client/Cumparator/Utilizator poate vizualiza Lista Cumparatorului/Utilizatorului in cazul in care acesta a distribuit-o pe retelele de socializare (Facebook, Twitter si Google+) sau daca acceseaza profilul public al Cumparatorului/Utilizatorului din Site. Listele sunt publice, iar Cumparatorul/Utilizatorul are posibilitatea de a le seta ca private oricand, direct din Contul sau, sectiunea Liste de preferinte;
Private: acestea pot fi vizualizate numai de titularul Contului. Cumparatorul/Utilizatorul are posibilitatea de a le seta ca si publice oricand, direct din Contul sau, sectiunea Favorite.
Cosul meu – sectiune din Cont care permite Cumparatorului/Utilizatorului sa adauge Bunuri sau Servicii pe care doreste sa le achizitionezela momentul adaugarii sau la un moment ulterior; in cazul in care Bunurile sau Serviciile nu sunt achizitionate la momentul adaugarii prin efectuarea Comenzii, Cumparatorul/Utilizatorul va beneficia de serviciul oferit de catre Vanzator de urmarire a Bunurilor si Serviciilor prin primirea de Comunicari Comerciale din partea acestuia.
Site – magazinul online gazduit la adresa web 24GSM.ro si subdomeniile acestuia.
Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.
Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu listat pe Site, inclusiv produsele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.
Campanie – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de Bunuri si/sau Servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Vanzator.
Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.
Continut – reprezinta:
– toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
– continutul oricarui e-mail trimis Cumparatorilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
– orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului, Cumparatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
– informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada;
– informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
– date referitoare la Vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia.
Review – o evaluare scrisa de catre detinatorul sau beneficiarul unui Bun sau Serviciu, evaluare redactata pe baza experientei personale si capacitatii acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune daca Bunul sau Serviciul respecta sau nu specificatiile mentionate de catre producator.
Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfactie a unui Utilizator/Client/Cumparator fata de un produs. Rating-ul se exprima sub forma de stele, fiecare Bun putand primi un punctaj de la o stea, la cinci stele. Acest grad de satisfactie va fi asociat intotdeauna review-ului scris de Utilizator/Client/Cumparator asupra unui Bun sau Serviciu.
Comentariu – apreciere sau observatie cu scop critic, pe marginea unui Review sau a unui alt comentariu.
Intrebare – formula de adresare catre alti Utilizatori/Clienti/Cumparatori cu scopul de a obtine informatii despre Bunurile sau Serviciile din pagina respectiva.
Raspuns – informatie scrisa care este transmisa Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului care a adresat o Intrebare in Site, in pagina unui anumit Bun. Raspunsul reprezinta o explicatie oferita de un Utilizator/Client/Cumparator unui alt Utilizator/Client/Cumparator in cadrul unei discutii.
Document – prezentele Termene si Conditii.
Comunicari Comerciale – orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/etc.) continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat, informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii referitoare la Bunuri si Servicii adaugate in sectiunea “Cont/Cosul meu” sau sectiunea “Cont/Favorite” precum si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si sondaje de opinie.
Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun si/sau Serviciu de catre 24GSM, Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.
Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in descrierea acestora.
II. COMANDA PE SITE:
1. Alege produsele
Folosind meniul de navigare (sus) ajungeti la categoria produselor care va intereseaza , alegeti produsul dorit si apoi faceti click pe simbolul "Cumpara". Produsul va ajunge in cosul de cumparaturi.
2. Cosul de cumparaturi
In pagina cosului de cumparaturi, aveti posibilitatea sa revedeti lista produselor, sa actualizati cantitatea produselor pe care intentionati sa le comandati sau sa renuntati la unul sau toate produsele selectate.
Pentru a trimite comanda faceti click pe "Trimite comanda" dupa aceea va autentificati sau daca nu aveti cont, inregistrati-va (creeaza cont) completand datele necesare pentru comanda.
3. Trimite comanda
Pentru a finaliza comanda, apasati butonul Trimite comanda mea.
II. Comanda telefonica sau e-mail:
Pentru comanda telefonica sunati la urmatoarele numere:0786 154 280 / 0728 428 428
Pentru comanda prin e-mail trimiteti comanda la urmatoarea adresa: comanda@24GSM.ro
Comenzile la punctul de lucru 24GSM.ro se pot face oricand in timpul programului de lucru.
Disponibilitatea produselor:
Stoc/Stoc redus - Produsul se afla in stocul fizic al furnizorilor si poate fi achizitionat si livrat intr-un interval de 1-7 zile lucratoare. Rezervarile din stoc se fac in urma trimiterii comenzii.
Info stoc - Va rugam sa ne contactati pentru a afla disponibilitatea sau termenul de livrare al acestui produs.
Nu este in stoc - Produsul nu se afla in stoc.
Comenzile se onoreaza in limita stocului existent.
Nu exista o valoare minima a comenzii.
1. DECLINAREA RESPONSABILITATII
Continutul site-ului 24GSM.ro a fost alcatuit in directa colaborare cu producatorii sau distribuitorii autorizati ai produselor de pe site.
Dat fiind faptul ca 24GSM.ro prezinta produsele cu buna credinta si in conformitate cu datele furnizate de acestia, fara alterarea sau omiterea intentionata a nici unei informatii, nu ne asumam responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate in magazinul virtual, acestea fiind identice cu cele pe care ni le-au pus la dispozitie reprezentantii fiecarui produs. Totusi, am incercat sa minimalizam toate greselile sau nelamuririle care pot aparea din lipsa unor specificatii, traduceri, interpretari ori editarea electronica sau manuala a informatiilor prezentate.
Imaginile prezentate pe site sunt cu titlu informativ.
Produsele livrate pot diferi pe alocuri de imaginile prezentate datorita modificarii unor caracteristici, insusiri sau a design-ului, fara notificarea noastra prealabila de catre producatori sau distribuitori.
S.C INNO 3D SOLUTION SRL nu poate fi considerata raspunzatoare de provocarea unor pagube de orice natura (materiale sau morale, inclusiv de imagine sau violarea intimitatii personale) datorate utilizarii produselor cumparate de pe site-ul 24GSM.ro si utilizate fie defectuos, fie ilegal, fie cu rea-credinta, ori impotriva avertismentelor postate pe acest site sau in instructiunile de folosinta ale produsului.
Valoarea maxima a obligatiilor Societatii fata de orice client in cazul nelivrarii sau livrarii necorespunzatoare este valoarea sumelor incasate de catre S.C INNO 3D SOLUTION SRL de la clientul respectiv pentru produsul in cauza.
2.CONDITII DE RETURNARE
Dupa expedierea, respectiv primirea de catre client a produselor, clientul 24GSM.ro poate returna produsul (produsele) cumparat(e) in urmatoarele conditii:
Cumparatorul are dreptul sa notifice IN SCRIS comerciantului ca renunta la cumparare, fara a suporta alte penalitati, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului, in situatia in care constata ca INSUSIRILE SAU PROPRIETATILE PRODUSULUI RESPECTIV, PREZENTATE PE SITE, AU FOST DE NATURA SA-L INDUCA IN EROARE PRIVIND CALITATEA SAU INSUSIRILE PRODUSULUI PRIMIT.
Returnarea produselor se face pe cheltuiala noastra (cheltuieli de transport sau livrare) numai cu Fan Courier la punctul nostru de lucru din Str. Alunisului, nr. 193, sector 4, Bucuresti.
Pentru a putea fi returnate, produsele trebuie sa fie in perfecta stare, fara a fi deteriorate si trebuie sa fie insotite de AMBALAJELE ORIGINALE, precum si de FACTURA SI CHITANTA in original.
Costul produsului va fi rambursat cumparatorului in termen de maxim 15 zile si va include costul transportului la primirea produsului.
3. FRAUDA
ORICE INCERCARE DE A ACCESA DATELE PERSONALE ALE ALTUI UTILIZATOR SAU DE A MODIFICA CONTINUTUL SITE-ULUI 24GSM.ro, ORI DE A AFECTA PERFORMANTELE SERVERULUI PE CARE RULEAZA SITE-UL 24GSM.ro VA FI CONSIDERATA O TENTATIVA DE FRAUDARE A SITE-ULUI 24GSM.ro SI VA DECLANSA CERCETAREA PENALA IMPOTRIVA AUTORILOR.
4. POLITICA DE CONFIDENTIALITATE
Securitatea datelor personale si a informatiilor
Datele personale introduse de catre cumparator vor fi folosite de Societate numai in scopul declarat al acestui site.
Informatiile din formularul de comanda sunt necesare pentru a va trimite confirmarea comenzilor, pentru a factura si livra produsele comandate, pentru anuntarea noutatilor sau promotiilor in curs, etc..., si in nici un caz nu vor fi furnizate unei terte parti.
Societatea garanteaza confidentialitatea anumitor informatii. Aceste date nu exista fizic pe serverele care ruleaza site-ul 24GSM.ro, ele fiind accesibile numai personalului autorizat al Societatii, prin reteaua interna. Fiecare utilizator are dreptul de a vedea numai propriile date personale, in forma sub care le-a introdus.
Site-ul 24GSM.ro foloseste masuri de securitate impotriva pierderii, alterarii sau folosirii gresite a informatiilor aflate sub controlul Societatii. In cazul pierderii de informatii cauzate de „bug”-uri sau erori ale softului cu care este conceput si gazduit site-ul 24GSM.ro, Societatea nu-si asuma nici o responsabilitate.
5.UTILIZAREA SERVICIILOR OFERITE DE 24GSM.ro IMPLICA ACCEPTAREA URMATOARELOR CLAUZE DE BUN SIMT:
Pentru inregistrarea ca utilizator al 24GSM.ro, clientul (beneficiarul) trebuie sa furnizeze la crearea contului date reale si complete, pentru a putea fi contactat in vederea unei minime verificari a identitatii si a putea fi efectuate actiunile referitoare la livrare, in coditii sigure atat pentru furnizor cat si pentru beneficiar.
Contul unui utilizator poate fi suspendat daca se constata ca este folosit in scopuri de frauda, cum ar fi:copierea partiala sau totala a continutului site-ului 24GSM.ro, adaugarea de comentarii automate, a spam-ului, atacuri de tip hacker, etc...
Fiecare utilizator este raspunzator de pastrarea in siguranta a datelor sale de autentificare (adresa de e-mail si parola) pe site-ul 24GSM.ro; in cazul in care un utilizator uita parola sa de acces, aceasta poate fi recuperata folosind optiunea "Am uitat parola".
6.DREPTURI DE AUTOR (COPYRIGHT):
Continutul intregului site 24GSM.ro (texte, imagini, comentarii, baze de date, scripturi) este proprietatea S.C INNO 3D SOLUTION SRL sau a colaboratorilor sai (producatori, furnizori, distribuitori, etc...) si este protejat de legea drepturilor de autor. Nu este permisa folosirea niciunei date de pe site-ul 24GSM.ro fara acordul scris al S.C INNO 3D SOLUTION SRL ori al respectivilor colaboratori.
7. LITIGII
Orice litigiu aparut intre Clienti si Societate va fi rezolvat pe cale amiabila.In cazul in care toate tentativele de stingere a conflictului pe cale amiabila esueaza, competenta solutionarii acestuia revine instantelor de judecata romane.
III CONDITII DE GARANTIE
Garanţia produselor se asigură în conformitate cu Legea Nr. 449/2003 privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora, republicată (r1), OG 21 / 1992 privind protecţia Consumatorilor, republicată (r2), cu modificările şi completările ulterioare de la data vânzării, Legea 476/2006 şi normele de aplicare în vigoare la data vânzării, completate cu prevederile Certificatelor de Garanţie şi ale Instrucţiunilor de Utilizare ale produsului, predate la data achiziţiei acestuia.
Perioada de garanţie se prelungeşte cu timpul de nefuncţionare al produsului, scurs de la data predării acestuia pentru reparare şi până la data repunerii în stare de funcţionare şi a notificării în scris a consumatorului despre acest lucru. Prelungirea termenului de garanţie se va înscrie în Certificatul de Garanţie de către prestatorul de servicii autorizat care a efectuat reparaţia în perioada de garanţie.
Produsele au în componenţă subansamble electronice şi mecanice care necesită respectarea cu stricteţe a condiţiilor de manipulare, transport, păstrare, exploatare, conectare, întreţinere şi reparare prevăzute în Manualul de Utilizare.
Consumatorului i se garantează că pe durata perioadei de garanţie, în condiţiile normale şi specificate de utilizare a produsului, în cazul apariţiei neconformităţilor, acestea vor fi înlăturate în primul rând prin reparare sau, dupa caz, prin înlocuire, reducere de preţ sau restituirea contravalorii, în conformitate cu legislaţia mai sus amintită. Înlăturarea neconformităţilor se va face la punctul de lucru S.C. Inno 3D Solution S.R.L. prezentat in pagina CONTACT de catre S.C. Inno 3D Solution S.R.L.
Produsul trebuie trebuie sa fie insotit de AMBALAJUL ORIGINAL, precum si de FACTURA SI CHITANTA in original. Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei revine in responsabilitatea cumparatorului, iar expedierea se va face prin intermediul curierului rapid Fan Courier.
Solutionarea garantiei se face in maxim 15 zile calendaristice.
NEAPLICAREA GARANTIEI
Nu constituie obiectul garantiei lipsa de conformitate derivata din;
utilizarea produsului în aplicaţii ce necesită performanţe şi calităţi altele decât cele oferite de clasa şi scopul pentru care este destinat produsul sau în afara specificaţiilor tehnice aferente;
uzura normală a produselor (ex. uzura fizica, mecanică şi electrică)
utilizarea produsului în condiţii neadecvate (ex: tensiune de alimentare necorespunzătoare, împământare inexistentă sau greşită, acţiunea şocurilor, vibraţiilor, loviturilor sau altor forme de abuz fizic, utilizarea produsului în condiţii de mediu necorespunzătoare acţiuni ale substanţelor chimice, noxe, fum, praf sau umiditate, defectarea produsului cauzată de intemperii);
manipularea sau instalarea greşită (ex: instalarea greşită a bateriilor sau a acumulatorilor, utilizarea altor modele de surse de alimentare sau accesorii decât cele livrate sau indicate de producător);
setări greşite ale produselor sau programelor, virusări, folosirea altor drivere sau programe decât cele originale care însoţesc produsul; eventualele incompatibilităţi de natură software sau hardware ce pot apărea la folosirea produselor împreună cu alte produse;
deteriorări termice, mecanice şi plastice ale produsului datorate incendiilor, accidentelor, vibraţiilor, intemperiilor, neglijenţei în utilizare sau a oricăror altor factori, independent de Producător
S.C. Inno 3D Solution S.R.L. poate fi contactat in scris sau telefonic la adresele si numerele de telefon prezentate in pagina de CONTACT
IV LIVRAREA PRODUSELOR
Completati cu atentie si corectitudine datele din formularul "CONTUL MEU", intrucat adresa de livrare pe care o furnizati este cea la care vi se va inmana coletul.
Livrarea produselor comandate se face prin;
- Fan Courier, in Bucuresti si in toate localitatile din aria de acoperire Fan Courier, in general in intervalul orar 09.00 - 16.00, de luni pana sambata inclusiv (fara sarbatori legale). Pentru a verifica daca localitatea Dvs. este in aria de acoperire a Fan Courier, accesati site-ul http://www.fancourier.ro/ Produsele comandate pana la ora 16.30 a zilei respective, se livreaza, in termen de 24 de ore pentru Bucuresti si, maxim 48 de ore pentru livrarile din tara, de la data postarii comenzii pe site. In cazul in care comanda a fost postata pe site dupa ora 16.30 a zilei respective, termenele enuntate mai sus decurg din ziua lucratoare urmatoare postarii pe site.
- FAN COURIER, 1-3 zile lucratoare
- PREDARE PERSONALA la puctul de lucru din strada Alunisului, nr. 193, sector 4, Bucuresti
COSTUL LIVRARII
Costurile aferente livrarii va privesc in mod direct, nefiind cuprinse in pretul afisat pe site al produsului. Aceste costuri vor fi specificate suplimentar atat in factura proforma, cat si in factura pe care o veti primi impreuna cu produsele comandate.
Suma de plata pentru transport va fi:
- Fan Courier Bucuresti si tara cu plata ramburs in traseul Fan Courier = 16 RON (TVA inclus) pentru comenzi ≤ 250 lei
- Fan Courier Bucuresti si tara cu plata ramburs in traseul Fan Courier = GRATUIT pentru comenzi > 250 lei
IMPORTANT: In formularul din "CONTUL MEU", puteti oricand modifica adresa de livrare, in cazul in care la o livrare (sau mereu) doriti livrarea la o alta adresa decat cea de resedinta. Tineti insa cont de faptul ca aceasta adresa de livrare ramane in memoria contului creat pana la urmatoarea eventuala modificare.
Daca alegeti alta adresa de livrare decat cea de domiciliu (de exemplu locul de munca), asigurati-va ca in intervalul orar 09.00 - 16.00 este posibila receptia coletului.
In cazul in care curierul nu va gaseste la adresa specificata, acesta va lasa un bilet de notificare sau va va contacta telefonic pentru stabilirea de comun acord a unei noi date sau ore de livrare.
Speram sa intelegeti faptul ca ne declinam orice raspundere legata de intarzierile ce pot aparea din cauze ce nu ne privesc.
V RENUNTAREA LA CUMPARARE
Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor (Fan Courier cu mentiunea verificare colet).
INNO 3D Solution S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport.
Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.
Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acesteia.
Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.
Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.
Procedura de retragere din contract
Exercitarea dreptului de retragere
Consumatorul informeaza INNO 3D Solution S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele: model formular sau o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (hartie, mail sau fax). Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.
Obligatiile care revin INNO 3D Solution S.R.L.
Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face face in termen de 2 zile lucratoare de la receptionarea produselor.
Obligatiile care revin consumatorului
Produsele sunt inmanate INNO 3D Solution S.R.L. personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.
Produse excluse, fara drept de returnare
Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate/ cutia nedeschisa/ cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:
a. Licente software);
b. Consumabile (acumulatori, cartuse imprimanta etc);
c. Imprimante/multifunctionale/aparate de fax care au cartusele/tonerele desigilate
d. Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena (produse de ingrijire/ igiena personala, casti);
e. Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar (extensii de garantii, servere non-standard);
f. Servicii (testare, asamblare, montare componenta sau orice alt serviciu listat in categoria Servicii ( prestat catre consumator);
Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe suport material (aplicatii software inclusiv jocuri livrate printr-un link de download si cheie de activare).
Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.
VI RETURUL DE PRODUSE
Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:
Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).
Produs nefunctional in primele 48 ore (2 zile lucratoare) de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise sau prin prezentarea la sediu in termen de 48 de ore de la primirea produsului
Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.
Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.
Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.
Solicitarile de retur se notifica pe site-ul nostru catre Departamentul Suport Clienti sau prin prezentarea la sediul INNO 3D Solution S.R.L. cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului.
Returnarea produselor la punctul de lucru din Str. Alunisului, Nr. 193, Sector 4, Bucuresti se poate face de luni pana vineri in intervalul 09:00 - 20:00. Va recomandam totusi expedierea prin curier.
Mentiune
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.
Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusa unor taxe administrative de readucere a produselor la starea in care au fost livrate; taxele sunt cuprinse intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat catre client la receptionarea produselor deteriorate/modificate.